Word jij lid van onze scouts? Lees dan zeker verder!

Voordat je je inschrijft kan je twee keer gratis komen proberen. Contacteer hiervoor de takleiding van je leeftijdsgroep (deze kan je vinden onder takken) Nadien kan je je hier rechts inschrijven.

Onze vergaderingen gaan door op zaterdagnamiddag van 14u30 tot 18u. Onze jongste takken spreken af aan het RAC, de oudere takken spreken af op het scoutsplein.

Het lidgeld voor een leuk scoutsjaar bedraagt 55 euro. Ook bieden we verminderd lidgeld aan zodat iedereen naar de scouts kan komen: meer info hieronder.

Scouting op maat

De kosten van scouting zijn niet voor elk gezin even makkelijk te dragen. Daarom bestaat Scouting op Maat: een fonds dat tegemoetkomt aan de kosten van scouting. Zo zorgt Scouts en Gidsen Vlaanderen dat iedereen erbij hoort, ook als je financieel minder ademruimte hebt.

hier meer