Ontwerp zonder titel (7).png

Textiel

Ons uniform

Het scoutsuniform bestaat voor alle leden en leiding uit een aantal basisstukken, ideaal om in te ravotten: een beige hemd, een groene korte of lange broek of rok en een das.

Het scoutsuniform kan je kopen in de Hopper. Wij bieden ook tweedehans uniformstukken aan.

Elke scoutsgroep heeft een groepsdas, een das met een eigen kleurencombinatie. Bij ons is deze typisch dendermonds rood-wit.

Elk jaar krijgen onze leden een jaarteken en per tak krijgen/verdienen ze ook kentekens, hieronder zie je waar ze moeten komen op het hemd.

kentekens_op_hemd_groen.png

Algemene informatie

Via het textielcomité kan u enkel uniformstukken bestellen die specifiek van Scouts Dendermonde zelf zijn. Dit zijn de rood/witte dassen, de rode truien, blauwe truien en de fleecen. Voor andere uniformstukken verwijzen we u graag door naar een Hopperwinkel. De dichts bijzijnde hopperwinkels vindt u in Gent.

U kan ook online uniformstukken bestellen via de site van Hopper. Deze kan u in een Hopperwinkel naar keuze laten leveren, maar ze kunnen ook worden thuis geleverd. Opgepast, bij thuislevering betaalt u wel leveringskosten.

Hoe uniformstukken van Scouts Dendermonde bestellen?

Voor de uniformstukken die specifiek van Scouts Dendermonde zijn – dat zijn de dassen, de rode truien en de fleecen - kan u de form hieronder invullen.​​

Wij hebben ook een uitgebreide collectie tweedehands uniformstukken beschikbaar (zowel algemene als groepsgebonden!). Voor prijzen en beschikbare maten, gelieve de form in te vullen of te mailen naar textiel@scoutsdendermonde.be.